Already In Wishlist Add to Wishlist
Add to Wishlist

Display NEC 50″ MultiSync ME501, UHD 3840 x 2160, 400 cd/m², 18/7

Producator: NEC
SKU: TDISPRO-NEC-ME501

NEC MultiSync® ME501 este un display profesional de 50 inch, ideal pentru digitalizarea semnalizării comerciale. Cu o luminozitate de 400 cd/m² și un contrast de peste 8000:1, oferă imagini clare și vibrante.

Designul său modern și subțire permite integrarea discretă în orice mediu. Este echipat cu un player media USB integrat, facilitând redarea conținutului fără echipamente suplimentare. Suportă orientare peisaj sau portret și funcționare continuă 18/7, fiind perfect pentru retail, restaurante și afaceri mici.

6.115,51 lei

Already In Wishlist Add to Wishlist
Add to Wishlist
support

Ai nevoie de ajutor?

Suntem aici sa te ajutam sună-ne sau deschide Whatsapp pentru a discuta cu un consultant.

Contacteză-ne pe Whatsapp

NEC Corporation (Nippon Electric Company) este o corporație multinațională japoneză din domeniul tehnologiei informației și electronicii, cu sediul central în NEC Supertower, Minato, Tokyo, Japonia.

Preturi corecte

Posibilitate de retur

Livrare in 1-2 zile

Solicita informatii

Calea dvs. către digitalizarea semnalizării

Oferind un set de caracteristici profesionale și renumita fiabilitate ridicată a NEC, dar la un preț foarte atractiv, seria NEC ME reprezintă oportunitatea perfectă de a vă digitaliza semnalizarea.

Numai afișajele de calitate comercială sunt capabile să ofere performanțe fiabile și de lungă durată, iar seria ME oferă operatorilor de afaceri cu buget redus calea de modernizare către semnalizarea digitală profesională, fără a necesita expertiză de specialitate.

 

Bucurați-vă de toată flexibilitatea de care aveți nevoie

Prevăzută cu un MediaPlayer USB integrat, seria ME oferă o redare gata de utilizare, care poate fi actualizată cu ușurință datorită abordării modulare a NEC. Bucurați-vă de toată flexibilitatea de care aveți nevoie pentru a crea, programa și difuza conținut expert de semnalizare, ceea ce înseamnă că mesajele dvs. sunt mereu proaspete și actualizate.

Capabil de orientare peisagistică sau portret și de o funcționare continuă de până la 18/7 ore, comercianții cu amănuntul, restaurantele și întreprinderile mici pot oferi clienților lor publicitate dinamică și infotainment, beneficiind în același timp de eficiența obținută prin digitalizare.

Beneficii

Design modern și subțire – robustă, dar elegantă, permițând o integrare discretă în orice aplicație și mediu.

Management la distanță securizat – controlați-vă dispozitivele de la distanță și în siguranță cu ajutorul NEC NaviSet Administrator 2; gestionați în mod proactiv cerințele de întreținere, economisind timp și resurse.

Ușurința de utilizare și operare – funcționalitatea inteligentă de instalare, operare și întreținere asigură performanțe precise pe întreaga durată de viață a afișajului, economisind timp, efort și resurse.

Conectivitate pregătită pentru viitor – cu multiple intrări de semnal digital și analogic standard din industrie pentru o integrare flexibilă în infrastructurile AV.

Redare fără efort a conținutului – playerul media USB integrat suportă diferite formate de fișiere de imagine și video pentru redarea fără efort și de sine stătătoare a conținutului.

Specificatii

Producator

NEC

Luminozitate (cd)

400cd/m2

Diagonala

50 inch

Rezolutie

4K UHD 3840 x 2160

Slot OPS

NU

Compatibilitate VESA

400 x 400

Mediaplayer incorporat

DA

Ore de functionare

18/7

Wireless Sharing

NU

WiFi incorporat

NU

Conectivitate LAN RJ45

DA

Sistem de Operare

FARA

Difuzoare

DA

Senzori

Temperatura

Amplasare

Interior

Documentatie

Plata si livrare

Livrarea este gratuita pentru orice comanda care depaseste valoarea de 400 TVA inclus.

Pentru comenzi mai mici de 400 TVA inclus, costul expedierii va fi afisat inainte de finalizarea comenzii.

Pentru livrari in tara, livrarea se va face prin intermediul firmelor de curierat (de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:00).

Produsele comandate vor fi livrate prin curier in decurs de 24 – 48 de ore de la predarea acestora catre curier. Acest termen de livrare poate creste in cazul unor situatii de urgenta, in perioada sarbatorilor sau a promotiilor desfasurate de diverse companii (tip Black Friday, etc), ca urmare a volumului mai mare de colete care trebuie procesat de curier.

In ziua livrarii veti primi o notificare prin SMS de la firma de curierat, ce va contine numarul AWB al coletului dumneavoastra, intervalul orar de livrare, suma de achitat ramburs (in cazul in care ati optat pentru plata ramburs) si numarul de contact al curierului.

Plata se poate efectua prin cardul bancar al companiei unde lucrati (Visa, Visa Electron, Mastercard) la momentul efectuarii comenzii, Mobile Pay, prin ordin de plata sau in sistem ramburs (numerar la curier).

Datele TRIMAX pentru efectuarea platii prin banca sunt urmatoarele:

TRIMAX SOLUTIONS SRL

Sediul social: Str. Vasile Alecsandri, Nr.50, Bacau

Nr. Reg. Com.: J2011000754048;

C.I.F.: RO 28704308;

Cont bancar: Banca Transilvania

IBAN: RO65 BTRL 0040 1202 C109 17XX

Factura aferenta produselor comandate va fi trimisa automat pe e-mail-ul cu care v-ati inscris pe aceasta platforma, dupa ce comanda dumneavoastra va fi procesata.

Plata se poate face si la sediul TRIMAX. Str. Vadul Bistritei, nr.29, Bacau, cash sau card bancar.

Dupa adaugarea produselor in cos, selectati detaliile de facturare, metoda de plata si modalitatea de livrare.

Daca nu mai doriti sa adaugati alte produse in cosul de cumparaturi, atunci urmati pasii pentru a finaliza comanda si faceti click pe butonul „Finalizeaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton veti primi un email prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Comanda dumneavoastra va fi expediata de catre TRIMAX daca veti da click pe “Trimite comanda”. Numai dupa aceea, primiti un e-mail prin care va informam ca au receptionat colegii nostri comanda dumneavoastra si ca o vor procesa in cel mai scurt timp posibil.

In cazul in care v-ati razgandit si nu mai doriti sa cumparati unul sau mai multe produse comandate, mergand in contul dumneavoastra de client veti avea posibilitatea sa il anulati, atat timp cat produsul nu este deja ambalat si nicio reducere nu a fost aplicata.

In caz contrar, va rugam sa ne contactati telefonic 0769 034 034 sau prin email office@trimax.ro

Achizitii SEAP/SICAP

CUM POT ACHIZITIONA PRODUSELE TRIMAX PRIN SEAP / SICAP ?

Suntem prezenți in sistemul de achiziții SEAP / SICAP încă din 2017.

Ne gasiti in platforma căutând după numele societății noastre, TRIMAX SOLUTIONS SRL, sau după CUI/CIF: RO28704308.
Toate produsele afisate pe site-ul www.trimax.ro pot fi disponibile pentru achizitie directă prin Sistemul Electronic de AchizițiiPublice SEAP/SICAP, apelând numărul de telefon 0755054015 sau sa trimiteți un email la: sebastian@trimax.ro.

Un coleg va poate ajuta cu identificarea produsului, disponibilitatea si actualizarea acestuia in platforma SICAP pentru a avea posibilitatea de a începe procedura de achizitie publica electronica.

Cum Comand

Va multumim ca ati ales produsele comercializate de TRIMAX. Pentru a finaliza comanda cu succes, va rugam sa aveti in vedere aspectele de mai jos.

Pe acest website pot comanda numai persoanele juridice.

Daca sunteti deja client TRIMAX si nu stiti ce adresa de email este asociata companiei dvs, va rugam sa ne contactati la telefon 0769034034 sau prin email la adresa office@trimax.ro.

Preturile de achizitie ale bunurilor sunt indicate in dreptul fiecarui produs si sunt exprimate in Lei, contin TVA.


Pasii necesari efectuarii unei comenzi online sunt:

Pasul 1: Creare cont si logare

Pentru a plasa comenzi pe acest site, este necesar sa va creati un cont de utilizator. Indeplinirea acestei cerinte este obligatorie.

Pentru a crea contul, trebuie sa dati click pe “Inregistrare”. Completati campurile afisate. Dupa completarea campurilor obligatorii, veti primi un e-mail pe adresa cu care v-ati inscris pentru confirmare crearii contului dumneavoastra. Ulterior, un consilier TRIMAX va va contacta pentru a detalia conditiile colaborarii, totodata alocandu-va grila de discount aferenta contractului dvs. cat si credentialele de autentificare.

Cate conturi de utilizatori poate avea o companie?

Fiecare companie poate fi inregistrata cu una sau cu mai multe adrese de email. In momentul in care se inregistreaza prima adresa de e-mail dintr-o companie, acea adresa va fi considerata cea principala.

In cazul in care doriti si alte adrese de email asociate aceleiasi companii, va trebui sa reluati procedura de Creare cont utilizator.

Atentie! Daca aveti mai multe conturi cu acelasi CUI, comenzile cat si informatiile asociate fiecarui cont nu sunt complementare! Practic, un user format din adresa de email si parola nu poate vedea comenzile lansate de la alt user, chiar daca se comanda in numele aceleiasi companii.

Pasul 2: Inregistrare comanda

Alegeti articolele dorite prezentate pe site si adaugati-le in cosul de cumparaturi, denumit Comemnzi.

  • De asemenea, puteti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.
  • Adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”
  • Puteti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.
  • Acordati atentie sporita cand alegeti latimea materialelor, lungimea si codul de culoare, acolo unde este cazul. Daca dati click, in drepta, sus, pe simbolul cosului cu produse, obtineti imediat o privire de ansamblu asupra articolelor ce se afla in cos.
  • Dupa adaugarea fiecarui produs, nu sunteti directionat automat in cosul de cumparaturi; il puteti accesa dand click in drepta, sus, pe simbolul cosului cu produse, obtineti imediat o privire de ansamblu asupra articolelor ce se afla in cos, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.
    *Aceste articole vor sta in cos maxim 24 ore dupa ce le plasati acolo.  
  • Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata.
  • Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizeaza Comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii. 
Producator

NEC

Luminozitate (cd)

400cd/m2

Diagonala

50 inch

Rezolutie

4K UHD 3840 x 2160

Slot OPS

NU

Compatibilitate VESA

400 x 400

Mediaplayer incorporat

DA

Ore de functionare

18/7

Wireless Sharing

NU

WiFi incorporat

NU

Conectivitate LAN RJ45

DA

Sistem de Operare

FARA

Difuzoare

DA

Senzori

Temperatura

Amplasare

Interior

design-gr
blob
blob

Designului grafic pentru afacerea ta

Creăm identități de brand puternice și memorabile, de la logo-uri la ghiduri de stil, care reflectă esența și valorile afacerii dvs.

  • Branding și identitate vizuală
  • Design pentru materiale de marketing
  • Design digital
  • Design pentru ambalaje

Aveți o întrebare sau nevoie de o ofertă personalizată? Suntem aici pentru a vă răspunde la toate întrebările și pentru a vă oferi soluții de design grafic care se potrivesc perfect nevoilor dvs.

Devino distribuitor Trimax

Beneficiază de o gama variată de produse, experiența noastră, servicii personalizate și o piață de desfacere matură.

Contactează-ne
trimax

Consultanță telefonică trust1

Te ajutăm să faci cele mai bune alegeri pentru ca proiectele tale să fie un real succes.

Soluții complete trust2

Suntem o echipă creativă, profesionistă și orientată spre soluții complete pentru orice proiect.

Portofoliu variat trust3

De la sisteme de expunere, la folii auto, adezivi și până la raclete, la noi găsești soluția potrivită.

Livrare avantajoasă trust4

Livrăm GRATUIT comenzile de peste 400 lei. Comanda va ajunge la tine rapid în 1-2 zile lucrătoare.