Room Management | Da |
---|
Ai nevoie de ajutor?
Suntem aici sa te ajutam sună-ne sau deschide Whatsapp pentru a discuta cu un consultant.
Contacteză-ne pe WhatsappLogitech Tap IP este un controler tactil de 10.1” pentru săli de ședințe, cu ecran HD și conectivitate PoE. Oferă acces rapid la platforme de videoconferință precum Zoom sau Teams.
Designul compact și montarea flexibilă îl fac ideal pentru spații moderne, simplificând gestionarea întâlnirilor și colaborarea.
3.499,96 lei
Ai nevoie de ajutor?
Suntem aici sa te ajutam sună-ne sau deschide Whatsapp pentru a discuta cu un consultant.
Contacteză-ne pe WhatsappPreturi corecte
Posibilitate de retur
Livrare in 1-2 zile
Solicita informatii
Transformați spațiile de colaborare cu Logitech Tap IP și soluțiile de cameră de videoconferință de top. Oferiți conectare printr-o singură apăsare, partajare ușoară a conținutului și o experiență de ședință fără întreruperi în toate camerele.
Simplificați configurarea cu un singur cablu care poate fi dirijat prin spate sau sub dispozitiv. Păstrați conexiunile strânse cu mecanismele încorporate de reducere a tensiunii și de reținere.
Instalați Tap IP aproape oriunde în încăpere cu ajutorul suporturilor de masă și de înălțime care se potrivesc cu inelele standard de masă și se rotesc la 180° pentru vizibilitate și confort. Sau economisiți spațiu pe masă în încăperile mici cu suportul de perete.
Cu un singur cablu Power over Ethernet, plasați Tap IP în mod convenabil lângă participanții la cameră pentru o instalare ordonată și profesională.
Oferiti o experienta consistenta cu o singura atingere in camere de aproape orice dimensiune sau forma
Permiteți întâlniri ușoare și eficiente atât pentru lucrătorii de la birou, cât și pentru cei de acasă, prin intermediul portofoliului Logitech de soluții pentru săli care se integrează cu cele mai importante servicii de videoconferință pentru a ridica ștacheta colaborării.
Ecran
Dimensiune: diagonală de 10,1″
IPS (comutare în plan)
Panou LCD cu iluminare din spate cu LED-uri
Rezoluție: Rezoluție 1280 x 800
Touch: Capacitiv, multi-touch în 10 puncte
Luminozitate: 400 nits
Contrast: 1000:1
Anti amprentă: Acoperire oleofobă
Unghi de vizualizare: 85 de grade (U/D/L/R)
Unghi de poziționare: 14 grade
Specificații generale
Difuzor ultrasonic integrat
Senzor de mișcare PIR integrat
Accelerometru integrat
Senzor de lumină ambientală integrat
100 mm x 100 mm VESA FDMI
Sistem intern de reținere a cablurilor și de eliberare a tensiunii
Compatibilitate și certificări
Logitech Tap IP este certificat sau compatibil ca și controler tactil pentru soluții pentru săli de videoconferință
Microsoft Teams Konferencia Android rendszeren Logitech Rally Bar, Rally Bar Mini vagy RoomMate eszközön
Zoom Rooms (oricare)
RingCentral Rooms™
Consultați www.logitech.com/support/tap-compatibility pentru cele mai recente actualizări de certificare și compatibilitate.
Platforma Logitech CollabOS
Logitech Sync Remote Management
Alimentare și cabluri
Alimentarea prin Ethernet (PoE), dispozitiv IEEE 802.3af tip 1, clasa 3. 4Rechiziționează o rețea activată PoE sau un injector PoE și un cablu Ethernet (nu este inclus).
Porturi si interfete
Ethernet: 10/100 Mbps
WiFi: 802.11a/b/g/n/ac
Bluetooth 5.0
Mediu
Temperatura de funcționare: De la 0 la 40°C
Temperatura de depozitare: -40 până la 70°C
Umiditate: de la 10 la 95%.
Securitate
Criptare completă a discului: AES-128
Criptarea datelor: Chei simetrice, PKI
Identitatea dispozitivului: Protejat prin atestarea dispozitivului
Protecția cheilor: Arm TrustZone, RPMP
Securitatea dispozitivului: Blocare Kensington
Room Management | Da |
---|
Livrarea este gratuita pentru orice comanda care depaseste valoarea de 400 TVA inclus.
Pentru comenzi mai mici de 400 TVA inclus, costul expedierii va fi afisat inainte de finalizarea comenzii.
Pentru livrari in tara, livrarea se va face prin intermediul firmelor de curierat (de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:00).
Produsele comandate vor fi livrate prin curier in decurs de 24 – 48 de ore de la predarea acestora catre curier. Acest termen de livrare poate creste in cazul unor situatii de urgenta, in perioada sarbatorilor sau a promotiilor desfasurate de diverse companii (tip Black Friday, etc), ca urmare a volumului mai mare de colete care trebuie procesat de curier.
In ziua livrarii veti primi o notificare prin SMS de la firma de curierat, ce va contine numarul AWB al coletului dumneavoastra, intervalul orar de livrare, suma de achitat ramburs (in cazul in care ati optat pentru plata ramburs) si numarul de contact al curierului.
Plata se poate efectua prin cardul bancar al companiei unde lucrati (Visa, Visa Electron, Mastercard) la momentul efectuarii comenzii, Mobile Pay, prin ordin de plata sau in sistem ramburs (numerar la curier).
Datele TRIMAX pentru efectuarea platii prin banca sunt urmatoarele:
TRIMAX SOLUTIONS SRL
Sediul social: Str. Vasile Alecsandri, Nr.50, Bacau
Nr. Reg. Com.: J2011000754048;
C.I.F.: RO 28704308;
Cont bancar: Banca Transilvania
IBAN: RO65 BTRL 0040 1202 C109 17XX
Factura aferenta produselor comandate va fi trimisa automat pe e-mail-ul cu care v-ati inscris pe aceasta platforma, dupa ce comanda dumneavoastra va fi procesata.
Plata se poate face si la sediul TRIMAX. Str. Vadul Bistritei, nr.29, Bacau, cash sau card bancar.
Dupa adaugarea produselor in cos, selectati detaliile de facturare, metoda de plata si modalitatea de livrare.
Daca nu mai doriti sa adaugati alte produse in cosul de cumparaturi, atunci urmati pasii pentru a finaliza comanda si faceti click pe butonul „Finalizeaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton veti primi un email prin care se confirma inregistrarea comenzii.
Comanda dumneavoastra va fi expediata de catre TRIMAX daca veti da click pe “Trimite comanda”. Numai dupa aceea, primiti un e-mail prin care va informam ca au receptionat colegii nostri comanda dumneavoastra si ca o vor procesa in cel mai scurt timp posibil.
In cazul in care v-ati razgandit si nu mai doriti sa cumparati unul sau mai multe produse comandate, mergand in contul dumneavoastra de client veti avea posibilitatea sa il anulati, atat timp cat produsul nu este deja ambalat si nicio reducere nu a fost aplicata.
In caz contrar, va rugam sa ne contactati telefonic 0769 034 034 sau prin email office@trimax.ro
CUM POT ACHIZITIONA PRODUSELE TRIMAX PRIN SEAP / SICAP ?
Suntem prezenți in sistemul de achiziții SEAP / SICAP încă din 2017.
Ne gasiti in platforma căutând după numele societății noastre, TRIMAX SOLUTIONS SRL, sau după CUI/CIF: RO28704308.
Toate produsele afisate pe site-ul www.trimax.ro pot fi disponibile pentru achizitie directă prin Sistemul Electronic de AchizițiiPublice SEAP/SICAP, apelând numărul de telefon 0755054015 sau sa trimiteți un email la: sebastian@trimax.ro.
Un coleg va poate ajuta cu identificarea produsului, disponibilitatea si actualizarea acestuia in platforma SICAP pentru a avea posibilitatea de a începe procedura de achizitie publica electronica.
Va multumim ca ati ales produsele comercializate de TRIMAX. Pentru a finaliza comanda cu succes, va rugam sa aveti in vedere aspectele de mai jos.
Pe acest website pot comanda numai persoanele juridice.
Daca sunteti deja client TRIMAX si nu stiti ce adresa de email este asociata companiei dvs, va rugam sa ne contactati la telefon 0769034034 sau prin email la adresa office@trimax.ro.
Preturile de achizitie ale bunurilor sunt indicate in dreptul fiecarui produs si sunt exprimate in Lei, contin TVA.
Pasii necesari efectuarii unei comenzi online sunt:
Pasul 1: Creare cont si logare
Pentru a plasa comenzi pe acest site, este necesar sa va creati un cont de utilizator. Indeplinirea acestei cerinte este obligatorie.
Pentru a crea contul, trebuie sa dati click pe “Inregistrare”. Completati campurile afisate. Dupa completarea campurilor obligatorii, veti primi un e-mail pe adresa cu care v-ati inscris pentru confirmare crearii contului dumneavoastra. Ulterior, un consilier TRIMAX va va contacta pentru a detalia conditiile colaborarii, totodata alocandu-va grila de discount aferenta contractului dvs. cat si credentialele de autentificare.
Cate conturi de utilizatori poate avea o companie?
Fiecare companie poate fi inregistrata cu una sau cu mai multe adrese de email. In momentul in care se inregistreaza prima adresa de e-mail dintr-o companie, acea adresa va fi considerata cea principala.
In cazul in care doriti si alte adrese de email asociate aceleiasi companii, va trebui sa reluati procedura de Creare cont utilizator.
Atentie! Daca aveti mai multe conturi cu acelasi CUI, comenzile cat si informatiile asociate fiecarui cont nu sunt complementare! Practic, un user format din adresa de email si parola nu poate vedea comenzile lansate de la alt user, chiar daca se comanda in numele aceleiasi companii.
Pasul 2: Inregistrare comanda
Alegeti articolele dorite prezentate pe site si adaugati-le in cosul de cumparaturi, denumit Comemnzi.
Room Management | Da |
---|
Beneficiază de o gama variată de produse, experiența noastră, servicii personalizate și o piață de desfacere matură.
Contactează-neConsultanță telefonică
Te ajutăm să faci cele mai bune alegeri pentru ca proiectele tale să fie un real succes.
Soluții complete
Suntem o echipă creativă, profesionistă și orientată spre soluții complete pentru orice proiect.
Portofoliu variat
De la sisteme de expunere, la folii auto, adezivi și până la raclete, la noi găsești soluția potrivită.
Livrare avantajoasă
Livrăm GRATUIT comenzile de peste 400 lei. Comanda va ajunge la tine rapid în 1-2 zile lucrătoare.