5 motive pentru care grafica pe podea este o investiție inteligentă

Una dintre opțiunile de marketing și de publicitate cu cea mai rapidă creștere în prezent nu este ceva ce potențialii clienți se întâlnesc online: este ceva peste care aceștia au trecut literalmente! Desigur, ne referim la grafica pe podea, care poate fi găsită la conferințe, convenții, expoziții, hoteluri, aeroporturi, mall-uri, magazine de vânzare cu amănuntul, trotuare, iar lista continuă.

Una dintre opțiunile de marketing și de publicitate cu cea mai rapidă creștere în prezent nu este ceva ce potențialii clienți se întâlnesc online: este ceva peste care aceștia au trecut literalmente! Desigur, ne referim la grafica pe podea, care poate fi găsită la conferințe, convenții, expoziții, hoteluri, aeroporturi, mall-uri, magazine de vânzare cu amănuntul, trotuare, iar lista continuă.

Mai jos, subliniem 5 motive pentru care graficele de pe podea reprezintă o investiție inteligentă și de ce tot mai multe companii de toate dimensiunile - de la firme mici la întreprinderi mari - profită de această opțiune de publicitate, marketing și de implicare a clienților:

Grafica de podea sare in ochi

Majoritatea oamenilor se uită în mod obișnuit când merg, deoarece doresc să se asigure că nu se împiedică sau nu alunecă. În plus, folosirea telefoanelor inteligente în permanență înseamnă că mai mulți oameni privesc în jos în timp ce merg pe jos. Ca urmare a acestor factori, grafica pe podea este foarte vizibilă și are un impact imediat și memorabil.

Grafica de podea oferă opțiuni de design aproape nelimitate

Indiferent dacă întreprinderile doresc să furnizeze indicii direcționale într-un mediu de vânzare cu amănuntul sau într-o expoziție comercială, să promoveze un nou produs sau serviciu sau să evidențieze orice altceva despre marca lor, graficele de podea oferă o varietate incredibilă și extrem de nelimitată de opțiuni de design - (totul de la imagini 3D pana la coduri QR pentru scanarea cu ajutorul smartphone-urilor) la milioane de posibilități de combinare a culorilor. În plus, grafica pe podea poate fi personalizată în orice spațiu, de la culisele înguste în mediile magazinelor de vânzare cu amănuntul până la lobby-urile mari din hotel sau sediul central.

Grafica de podea este extrem de rentabila

Spre deosebire de panourile publicitare care costă mii de euro  pe lună sau publicitatea difuzată care poate costa mult mai mult și totuși nu reușește să aduca cun numar mare de clienti, grafica pe podea este extrem de rentabilă și poate începe sub 100 euro / metru pătrat. În plus, spre deosebire de alte forme de marketing și de publicitate, întreprinderile nu trebuie să plătească pentru folii de fiecare dată când le folosesc. Ei plătesc o singură dată (și o singură dată) și încep să genereze rezultate din prima oră din prima zi.

Grafica de podea este facuta sa dureze

Folia pentru grafica de podea de cea mai bună calitate este fabricata pentru a rezista și contine un strat anti-alunecare, etanșare și rezistență la uzură pentru a asigura o funcționalitate durabilă și durabilitate. Și la fel de important, necesita o întreținere suplimentară zero și sunt extrem de ușor de păstrat curat - chiar și după ce a fost calcata de mii de ori.

Grafica de podea este versatila

Nu în ultimul rând, grafica pe podea este versatilă și poate fi utilizată pe o gamă largă de pardoseli, cum ar fi țigle, lemn, beton, covor, marmură, iar lista continuă. În plus, ele pot fi folosite pentru a motiva personalul, pentru a încuraja angajații să se concentreze asupra sănătății și siguranței și multe altele! Este un nivel de versatilitate pe care majoritatea altor forme de publicitate și de marketing pur și simplu nu se pot potrivi.

Sus