DIMENSIUNE | 100 cm inaltime cu 2 rafturi, 130 cm inaltime cu 3 rafturi |
---|
Ai nevoie de ajutor?
Suntem aici sa te ajutam sună-ne sau deschide Whatsapp pentru a discuta cu un consultant.
Contacteză-ne pe WhatsappAcest stand / rack de reviste este extrem de elegant si foarte stabil. Este potrivit pentru a fi amplasat in zonele cu trafic intens. Stalpii laterali anodizati din aluminiu creeaza o potrivire perfecta iar rafturile sunt confectionate din acril glazurat. Acest suport pentru reviste are si un antet acrilic. Doua piese din antetul acrilic sunt un loc minunat pentru un afis in care este indicat numele companiei, produsul sau serviciul. Captarea atentiei este garantata.
520,70 lei – 597,05 lei buc
Ai nevoie de ajutor?
Suntem aici sa te ajutam sună-ne sau deschide Whatsapp pentru a discuta cu un consultant.
Contacteză-ne pe WhatsappPreturi corecte
Posibilitate de retur
Livrare in 1-2 zile
Solicita informatii
Standul pentru brosuri este un element indispensabil pentru punctele de vanzare potrivit unei mari varietati de afaceri, de la agentii de stiri si magazinele convenabile pana la marile magazine si agentii de turism. Aspectul elegant si rafturile atragatoare sunt ideale pentru afisarea standului langa intrare, praguri sau in zona de asteptare pentru a incuraja clientii sa ridice si sa rasfoiasca revistele ori brosurile in timpul liber.
Designul practic si unic al acestui suport de brosuri este ideal pentru banci, magazine, galerii, centre de informatii si nu numai. Cu aspectul sau de lux si contemporan, rack-ul revistelor de expozitii va fi cu siguranta o primire calduroasa pentru vizitatori.
Panoul este deschis in partea de sus pentru a glisa graficul in interior in cateva secunde. Acest lucru este un mod minunat de a reutiliza standul pentru diferite publicatii. Grafica se poate schimba foarte rapid si usor.
Suportul Brochure Rapid este disponibil fie in 2 niveluri, fie in 3 panouri si este usor de construit si de utilizat.
DIMENSIUNE | 100 cm inaltime cu 2 rafturi, 130 cm inaltime cu 3 rafturi |
---|
Livrarea este gratuita pentru orice comanda care depaseste valoarea de 300 Lei (fara TVA).
Pentru comenzi mai mici de 300 lei (fara TVA), costul expedierii va fi afisat inainte de finalizarea comenzii.
Pentru livrari in tara, livrarea se va face prin intermediul firmelor de curierat (de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:00).
Produsele comandate vor fi livrate prin curier in decurs de 24 – 48 de ore de la predarea acestora catre curier. Acest termen de livrare poate creste in cazul unor situatii de urgenta, in perioada sarbatorilor sau a promotiilor desfasurate de diverse companii (tip Black Friday, etc), ca urmare a volumului mai mare de colete care trebuie procesat de curier.
In ziua livrarii veti primi o notificare prin SMS de la firma de curierat, ce va contine numarul AWB al coletului dumneavoastra, intervalul orar de livrare, suma de achitat ramburs (in cazul in care ati optat pentru plata ramburs) si numarul de contact al curierului.
Plata se poate efectua prin cardul bancar al companiei unde lucrati (Visa, Visa Electron, Mastercard) la momentul efectuarii comenzii, Mobile Pay, prin ordin de plata sau in sistem ramburs (numerar la curier).
Datele TRIMAX pentru efectuarea platii prin banca sunt urmatoarele:
TRIMAX SOLUTIONS SRL
Sediul social: Str. 9 mai, nr.25, s.D, ap.1, Bacau
Nr. Reg. Com.: J04/754/2011;
C.I.F.: RO 28704308;
Cont bancar: Banca Transilvania
IBAN: RO65 BTRL 0040 1202 C109 17XX
Factura aferenta produselor comandate va fi trimisa automat pe e-mail-ul cu care v-ati inscris pe aceasta platforma, dupa ce comanda dumneavoastra va fi procesata.
Plata se poate face si la sediul TRIMAX. Str. Vadul Bistritei, nr.29, Bacau, cash sau card bancar.
Dupa adaugarea produselor in cos, selectati detaliile de facturare, metoda de plata si modalitatea de livrare.
Daca nu mai doriti sa adaugati alte produse in cosul de cumparaturi, atunci urmati pasii pentru a finaliza comanda si faceti click pe butonul „Finalizeaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton veti primi un email prin care se confirma inregistrarea comenzii.
Comanda dumneavoastra va fi expediata de catre TRIMAX daca veti da click pe “Trimite comanda”. Numai dupa aceea, primiti un e-mail prin care va informam ca au receptionat colegii nostri comanda dumneavoastra si ca o vor procesa in cel mai scurt timp posibil.
In cazul in care v-ati razgandit si nu mai doriti sa cumparati unul sau mai multe produse comandate, mergand in contul dumneavoastra de client veti avea posibilitatea sa il anulati, atat timp cat produsul nu este deja ambalat si nicio reducere nu a fost aplicata.
In caz contrar, va rugam sa ne contactati telefonic 0769 034 034 sau prin email office@trimax.ro
CUM POT ACHIZITIONA PRODUSELE TRIMAX PRIN SEAP / SICAP ?
Suntem prezenți in sistemul de achiziții SEAP / SICAP încă din 2017.
Ne gasiti in platforma căutând după numele societății noastre, TRIMAX SOLUTIONS SRL, sau după CUI/CIF: RO28704308.
Toate produsele afisate pe site-ul www.trimax.ro pot fi disponibile pentru achizitie directă prin Sistemul Electronic de AchizițiiPublice SEAP/SICAP, apelând numărul de telefon 0755054015 sau sa trimiteți un email la: sebastian@trimax.ro.
Un coleg va poate ajuta cu identificarea produsului, disponibilitatea si actualizarea acestuia in platforma SICAP pentru a avea posibilitatea de a începe procedura de achizitie publica electronica.
Va multumim ca ati ales produsele comercializate de TRIMAX. Pentru a finaliza comanda cu succes, va rugam sa aveti in vedere aspectele de mai jos.
Pe acest website pot comanda numai persoanele juridice.
Daca sunteti deja client TRIMAX si nu stiti ce adresa de email este asociata companiei dvs, va rugam sa ne contactati la telefon 0769034034 sau prin email la adresa office@trimax.ro.
Preturile de achizitie ale bunurilor sunt indicate in dreptul fiecarui produs si sunt exprimate in Lei, contin TVA.
Pasii necesari efectuarii unei comenzi online sunt:
Pasul 1: Creare cont si logare
Pentru a plasa comenzi pe acest site, este necesar sa va creati un cont de utilizator. Indeplinirea acestei cerinte este obligatorie.
Pentru a crea contul, trebuie sa dati click pe “Inregistrare”. Completati campurile afisate. Dupa completarea campurilor obligatorii, veti primi un e-mail pe adresa cu care v-ati inscris pentru confirmare crearii contului dumneavoastra. Ulterior, un consilier TRIMAX va va contacta pentru a detalia conditiile colaborarii, totodata alocandu-va grila de discount aferenta contractului dvs. cat si credentialele de autentificare.
Cate conturi de utilizatori poate avea o companie?
Fiecare companie poate fi inregistrata cu una sau cu mai multe adrese de email. In momentul in care se inregistreaza prima adresa de e-mail dintr-o companie, acea adresa va fi considerata cea principala.
In cazul in care doriti si alte adrese de email asociate aceleiasi companii, va trebui sa reluati procedura de Creare cont utilizator.
Atentie! Daca aveti mai multe conturi cu acelasi CUI, comenzile cat si informatiile asociate fiecarui cont nu sunt complementare! Practic, un user format din adresa de email si parola nu poate vedea comenzile lansate de la alt user, chiar daca se comanda in numele aceleiasi companii.
Pasul 2: Inregistrare comanda
Alegeti articolele dorite prezentate pe site si adaugati-le in cosul de cumparaturi, denumit Comemnzi.
DIMENSIUNE | 100 cm inaltime cu 2 rafturi, 130 cm inaltime cu 3 rafturi |
---|
Nu există recenzii până acum.
Beneficiază de o gama variată de produse, experiența noastră, servicii personalizate și o piață de desfacere matură.
Contactează-neConsultanță telefonică
Te ajutăm să faci cele mai bune alegeri pentru ca proiectele tale să fie un real succes.
Soluții complete
Suntem o echipă creativă, profesionistă și orientată spre soluții complete pentru orice proiect.
Portofoliu variat
De la sisteme de expunere, la folii auto, adezivi și până la raclete, la noi găsești soluția potrivită.
Livrare avantajoasă
Livrăm GRATUIT comenzile de peste 300 lei. Comanda va ajunge la tine rapid în 1-2 zile lucrătoare.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.